Ford освоює безвідхідний 3D-друк запчастин для автомобілів
Як і будь-які відходи виробництва, відходи від 3D-друку в майбутньому створять чимало проблем для екології. Щоб цього не сталося, компанії Ford та HP спільно освоюють навички безвідходного 3D-друку запчастин для автомобілів. Час безрозсудного використання запасів пройшло. Пора звикати до бережного ставлення до ресурсів.
На своїх заводах компанія Ford використовує 3D-принтери компанії HP для виробництва ряду невеликих деталей для автомобілів, для випуску яких невигідно замовляти промислове обладнання. Також на принтерах створюються пристосування для робітників, які полегшують і прискорюють виробничий процес. Така діяльність залишає після себе відходи у вигляді невикористаного порошку та деталей, які з якихось причин не пішли на складання. Щоб все це не викидати в сміття, Ford та HP розробили ланцюжок дій для повторного використання пластику.
Відходи 3D-друку на заводах Ford, доповнені відходами 3D-виробництва найбільшої в США компанії SmileDirectClub з випуску виробів для стоматології, відправляються компанії Lavergne, яка виготовляє полімерні смоли. Компанія Lavergne з відходів 3D-друку випускає пластикові гранули для лиття під тиском. Ці гранули відправляються назад в компанію Ford, де з них робляться нові запасні частини для автомобілів.
Зокрема, з переробленої сировини Ford випускає затискачі для паливних шлангів для пікапів Super Duty F-250. За словами компанії, такі деталі мають кращу хімічну та вологостійкість, ніж звичайні, а також на 7% легше та коштують на 10% менше. Запропонована модель повторного використання призначеної для утилізації сировини буде поширена на виготовлення деталей для інших автомобілів компанії. І чим масштабніше буде процес безвідходного виробництва, тим воно буде ефективніше і з більшою користю для природи та людини.