Ford представила Mustang Mach-E GT 2 021 з потужним електродвигуном на 480 л. с. і свіжим дизайном (фото)
Ford представила довгоочікувану модифікацію Mustang Mach-E GT 2021. Компанія завжди рекламувала електромобіль Mach-E як повноцінного представника сімейства Mustang, так що цілком очікувано був представлений більш потужний варіант GT. І, по принаймні, на папері, посилений позашляховик (SUV) не розчаровує: 480 кінських сил і 810 Н · м крутного моменту.
Автовиробник надав більш детальну інформацію про Mustang Mach-E GT, хоча і раніше вже були відомі деякі подробиці. Ford вже публікувала фотографії GT в минулому, але досі тримала велику частину специфікацій і відмінностей при собі. За оцінками Ford, при 480 кінських силах позашляховик буде розганятися з 0 до 100 км / год за 3,8 с і проїде до 400 км на повністю зарядженій батареї.
Але це ще не все. Крім Mustang Mach-E GT компанія також анонсувала Mustang Mach-E GT Performance Edition. Останній може запропонувати ті ж 480 л. с., але отримує 860 Н · м крутного моменту. Ford зазначила, що цей акумуляторний суперпозашляховик забезпечує на 290 Н · м більше крутного моменту, ніж Mustang Mach 1. Втім, акцент на потужності для цієї версії призводить до втрати дальності ходу: Ford обіцяє до 380 км.
Як звичайний GT, так і GT Performance Edition отримають унікальну версію режиму Unbridled з Mustang Mach-E під назвою Unbridled Extend для використання тільки на закритих трасах. Програмне забезпечення дозволяє позашляховику збалансувати вихідну потужність батареї, щоб забезпечити постійний час проходження кола, а також налаштовує контроль стійкості для використання на треку. Ford також підсилює шум трансмісії, що подається в кабіну, щоб посилити відчуття від їзди.
Що стосується дизайну, обидва позашляховики мають вугільно-сіру передню решітку, на відміну від глянсової кольорової решітки на стандартній версії, підсвічується значком мустанга в центрі. Ford оживила салон спортивними сидіннями для стандартного GT і повнорозмірними кріслами Ford Performance для GT PE.
Обидві моделі мають мідну контрастну строчку (мідь для GT, металік для Performance Edition) і перфоровані вставки. Дев’ять динаміків Bang & Olufsen з сабвуфером готові забезпечити якісний звук і позашляховики також отримають просунутий Круїз-контроль Ford BlueCruise для водіння по шосе без участі водія (стежити за дорогою і раніше потрібно).
Ціни на новітні електричні «мустанги» починаються з $ 61 000 за Mustang Mach-E GT і $ 66 000 за Mach-E GT Performance Edition. Перші позашляховики з’являться на початку осені, але замовлення почнуть прийматися в середу.