Ford вирішила створити власне виробництво батарей для електромобілів
Великі автовиробники за прикладом Tesla починають розвивати власне виробництво тягових батарей. Таку тенденцію готова наслідувати й американська корпорація Ford Motor, яка до недавніх пір заявляла, що при скромних темпах електрифікації батареї вигідніше закуповувати на стороні. Тепер же глава компанії повідомив, що Ford будуть потрібні підприємства з виробництва акумуляторів у великій кількості.
Новий генеральний директор Ford Motor Джим Фарлі (Jim Farley) взяв більш агресивний курс на електрифікацію модельного ряду. Минулого тижня, як повідомляє The Wall Street Journal, глава автоконцерну назвав електрифікацію автопарку «фактором, що змінює правила гри» з точки зору асортименту моделей. За його словами, компанії Ford Motor буде потрібно значна кількість підприємств з виробництва тягових акумуляторів.
На цьому тижні представники Ford оголосили про наміри компанії побудувати на південному сході штату Мічиган в наступному році дослідний центр загальною вартістю $ 185 млн, який буде розробляти перспективні типи акумуляторів. Згодом буде налагоджено і виробництво для використання акумуляторних осередків в продукції автоконцерну. На першому етапі Ford змушений покладатися на сторонніх постачальників. Наприклад, для сімейства пікапів F-150, яке вийде на ринок в наступному році, поставками батарей буде займатися корейська компанія SK Innovation.
GM в цьому місяці оголосила про наміри побудувати в Теннессі спільне з LG Energy Solution підприємство з виробництва тягових акумуляторів. Аналогічне підприємство буде побудовано в штаті Огайо, яке почне роботу в наступному році. Volkswagen має намір побудувати по всій Європі шість підприємств з випуску акумуляторів, а також розширити співпрацю зі шведською компанією Northvolt AB.
Зміна курсу в політиці Ford Motor пояснюється двома факторами. По-перше, неминучість електрифікації автопарку змушує виробника брати випуск акумуляторів під свій контроль, щоб домогтися більш стабільних поставок і знизити витрати. По-друге, пандемія показала вразливість міжнародної кооперації в автопромі, і тепер компанії намагаються домогтися більшої незалежності в питанні доступу до ключових автокомпонентів.