Geely сумнівається у своєму майбутньому в Росії і може залишити ринок усупереч прогнозам експертів
Компанія оцінює репутаційні ризики для бренду.
Як повідомляє Financial Times, компанія Geely сумнівається в майбутньому в Росії, а також у тому, що китайські автовиробники зможуть досягти великого успіху в країні навіть після відходу численних конкурентів.
Geely припинила свою діяльність на заводі в Білорусії, що експортує продукцію до Росії, і почала перевірку, в якій оцінюються репутаційні ризики для бренду. Група, що базується в Пекіні, якій належать Volvo і Lotus і міноритарний пакет акцій Mercedes-Benz, розгляне потенційні проблеми з ланцюжком поставок та умови місцевого ринку, повідомляє Financial Times.
Потенційний відхід Geely з Росії суперечить очікуванням аналітиків і деяких представників галузі, які вважають, що китайські компанії можуть добре проявитися після відходу конкурентів і закріпитися на російському автомобільному ринку, особливо у зв’язку з тим, що вони стикаються з тиском з боку Пекіна з метою збільшення експорту.
Імпорт китайських автомобілів до Росії потроївся минулого року до 123 000 у порівнянні з 43 000 у 2020 році, тоді як експорт Китаю загалом подвоївся до 2 млн. одиниць. Китай планує довести цей показник до 5 млн. машин до кінця десятиліття.
Автовиробники з Європи, Японії та Кореї припинили продажі на російський ринок після загострення ситуації в Україні, тоді як багато хто приватно заявив, що може утриматися від відновлення поставок навіть у разі миру.
Сумніви Geely та призупинення роботи її заводу у Білорусі підкреслює дилему, з якою стикаються Geely та інші китайські компанії.