Google готова додати рекламу у свій оновлений Пошук зі штучним інтелектом
Інструмент генеративного пошуку Search Generative Experience поки доступний лише за бажанням, однак генеральний директор Google Сундар Пічаї каже, що компанія вже незабаром експериментуватиме з новими форматами, пов’язаними з ШІ.
Водночас під час квартального звіту головний комерційний директор Філіпп Шиндлер додав, що для Google «надзвичайно важливо, щоб у новому досвіді рекламодавці все ще мали можливість залучити потенційних клієнтів у пошуку».
Пошуковий бізнес приніс Google $44 млрд у минулому кварталі — на 11% більше, ніж торік.
Впровадження штучного інтелекту в пошук — довгострокова гра для Google. Пічаї сказав, що бачить можливість «розвинути Пошук і Асистента протягом наступного десятиліття». Минулого кварталу він заявив, що «з часом SGE працюватиме так само, як Пошук» і, враховуючи коментарі щодо реклами, здається, що компанія починає серйозно думати про те, як перетворити свій пошук на основі штучного інтелекту на гроші.
Решта бізнесу Google також почувається непогано: реклама на YouTube принесла $7,9 мільярда, що на 12% більше, ніж торік. Компанія тим часом вже представила кілька нових інструментів для творців на основі штучного інтелекту — зокрема для створення фону для фото і відео, пропозицій тем для контенту та дубляжу.
Хмарний бізнес Google, який пропонує послуги штучного інтелекту, які клієнти можуть купувати для власних програм і продуктів, заробив $8,4 мільярда, що на 22% більше, ніж у третьому кварталі 2022 року.