Google оновила дизайн мобільної версії пошуковика
Сьогодні Google оголосила про те, що істотно змінила зовнішній вигляд мобільної версії пошуку, щоб зробити його простішим у використанні.
Рядок пошуку на сторінці результатів пошуку тепер буде візуально піднятий над логотипом компанії, аватаром облікового запису користувача й іншими елементами інтерфейсу, завдяки чому на ньому, як на ключовому елементі, зроблений акцент. Крім того, в назвах пошукових фільтрів, які розташовані нижче, тепер не використовуються великі літери. А обрана категорія тепер має не синє, а чорне підкреслення.
Далі, панелі знань отримали більший заголовок і в цілому стали більш лаконічними. Використовувані в них зображення тепер мають округлені кути. Google стверджує, що завдяки цьому більше уваги концентрується на змісті.
Результати пошуку тепер займають всю ширину екрану. Вони, як і раніше, розташовані в картках, проте відмова від тіней робить інтерфейс менш завантаженим. У шрифтах використовується новий Google Sans, який сприймається набагато краще, ніж попередні гарнітури.
Google заявляє, що метою поновлення було прагнення зробити пошук в інтернеті більш комфортним і інтуїтивно зрозумілим. Новий інтерфейс стане доступний при використанні мобільного веб-версії пошуковика і в додатку Google протягом декількох наступних днів.