Google представила АІ-інструмент, який генерує контент для рекламних кампаній
Компанія Google представила інструмент, який дасть змогу рекламодавцям створювати контент за допомогою генеративного штучного інтелекту.
Функція доступна в бета-версії продукту Google Performance Max. Вона дає можливість американським рекламодавцям генерувати текстові та графічні матеріали для рекламних кампаній з використанням ШІ, повідомила компанія.
Performance Max вже використовує можливості ШІ для оптимізації реклами на різних платформах Google, а нова функція доповнює його генерацією контенту. За словами Google, це дасть змогу швидко створювати персоналізовані матеріали високої якості.
Як і інші генеративні системи, він створює унікальні тексти та зображення на основі підказок користувача. Маркетологи можуть перевіряти і редагувати згенеровані матеріали перед публікацією.
Система перебуває у стадії бета-тестування в США, але до кінця 2023 року планується її широке поширення. Також компанія реалізувала захисні механізми, що не дають змоги генерувати недоречний контент або контент, що порушує правила, а всі зображення містять видимий водяний знак.