Google представила АІ-інструмент, який генерує контент для рекламних кампаній

Компанія Google представила інструмент, який дасть змогу рекламодавцям створювати контент за допомогою генеративного штучного інтелекту.

Функція доступна в бета-версії продукту Google Performance Max. Вона дає можливість американським рекламодавцям генерувати текстові та графічні матеріали для рекламних кампаній з використанням ШІ, повідомила компанія.

Performance Max вже використовує можливості ШІ для оптимізації реклами на різних платформах Google, а нова функція доповнює його генерацією контенту. За словами Google, це дасть змогу швидко створювати персоналізовані матеріали високої якості.

Як і інші генеративні системи, він створює унікальні тексти та зображення на основі підказок користувача. Маркетологи можуть перевіряти і редагувати згенеровані матеріали перед публікацією.


Система перебуває у стадії бета-тестування в США, але до кінця 2023 року планується її широке поширення. Також компанія реалізувала захисні механізми, що не дають змоги генерувати недоречний контент або контент, що порушує правила, а всі зображення містять видимий водяний знак.

Джерело google

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше