Google представила безкоштовний Workspace для бізнесу – Essentials Starter
Google випустив нову безкоштовну версію Workspace Essentials. З Essentials Starter користувачі отримають доступ до потрібних інструментів без Gmail. Це корисно для компаній, які вже мають свої системи електронної пошти (наприклад, Exchange або Zoho). У Workspace Essentials Starter входять Google Диск, Документи, Таблиці та Презентації, а також Chat (з Spaces) та Meet. Об’єм доступного сховища – 15 ГБ на кожного користувача (максимум – 25). Запуск Workspace Essentials Starter вже розпочався та триватиме протягом кількох тижнів, тому сервіс може бути недоступний у деяких регіонах до середини лютого.
«Нема потреби в новій адресі електронної пошти, перетворенні файлів, нових модулях, або десктопному програмному забезпеченні. Всі інструменти Essentials Starter працюватимуть швидко і легко в існуючому середовищі», – сказано в блозі Google.
Для створення облікового запису Essentials Starter потрібно пройти реєстрацію та вказати робочу адресу електронної пошти. Організації може пізніше знадобитися перехід на більш сучасну версію Workspace, коли потрібно буде більше функцій, ніж безкоштовно надає Starter, а апгрейд буде платними. У користувачів Essentials Starter також не буде доступу до підтримки Google Workspace
Паралельно із запуском Essentials Starter Google закриє реєстрацію Essentials, яка стартувала в травні 2020 року. У цьому пакеті були доступні відеозустрічі з великою кількістю учасників та додаткове сховище (100 ГБ на обліковий запис, 2 ТБ у хмарному сховищі) по 8 дол. за користувача на місяць. Сервіс залишиться доступним існуючим клієнтам.