Google заборонить просування та монетизацію контенту із запереченням зміни клімату
Американська Google, яка входить в холдинг Alphabet Inc., заборонить рекламу та просування контенту, який заперечує теорію про зміну клімату, обмеження також торкнеться відеосервіс YouTube, йдеться в повідомленні Google, повідомляє Інтерфакс-Україна.
Заборона буде поширюватися на “контент, який суперечить усталеній в наукових колах думку про існування та причини зміни клімату“, зазначила компанія.
Також обмеження торкнеться контенту, який суперечить думці про те, що внесок у зміну клімату вносить діяльність людини та викиди парникових газів.
Таким чином, компанія прагне позбавити тих, хто поширює інформацію, що йде всупереч з науковим думкам про зміну клімату, основного джерела викидів, пише The Wall Street Journal. Google отримує виручку від реклами шляхом продажу рекламних місць на своїх платформах, а також посередництва при продажу реклами на тисячах сайтах в інтернеті.
Представник Google повідомив, що компанія задіє “набір автоматизованих інструментів і людські ресурси для оцінки” контенту.
Google є провідним постачальником інструментів, які використовуються для покупки й продажу реклами в інтернеті, як на платформах компанії, так і на сторонніх сайтах.
Інші великі американські технологічні компанії, поміж яких знаходиться Facebook Inc., також розробили політику для обмеження поширення і монетизації контенту, який сприяє дезінформації користувачів на своїх платформах.
Акції Alphabet в ході попередніх торгів у п’ятницю подорожчали на 0,2%.