Google звинуватили в незаконній монополізації ринку онлайн-реклами
За повідомленнями джерел мережі, група генеральних прокурорів США подала антимонопольний позов до Google, звинувативши компанію, яка входить до Alphabet, в незаконній монополізації ринку онлайн-реклами. Позивачі впевнені, що частка, яка отримується IT-гігантом від рекламних угод на спеціалізованій біржі компанії від двох до чотирьох разів більша, ніж комісія, яку стягують конкуренти.
У повідомленні сказано, що на американському ринку Google отримує від 22 до 42% рекламних витрат, які проходять через платформи компанії. На думку авторів позову, нові дані проливають світло на те, як пошуковий гігант отримує вигоду зі свого панівного становища в сегменті онлайн-реклами. Отримана Google частка від угод на рекламній біржі компанії в кілька разів перевищує комісію, яка стягується на аналогічних платформах конкурентів. Також стверджується, що Google використовує стратегію завищення вартості інтернет-реклами, через що користувачам послуг компанії доводиться підвищувати ціни на свої товари.
Новий антимонопольний позов генеральних прокурорів був поданий до суду Південного округу Нью-Йорка і незабаром він буде розглянутий в рамках відповідного судового розгляду. В Google новий антимонопольний позов назвали неправомірним, додавши, що встановлена компанією плата за онлайн-рекламу нижча, ніж в середньому по галузі.