Глава Audi: «Електромобілі з великим запасом ходу – це тимчасове явище»
Гендиректор Audi Маркус Дюсманн вважає, що якісні та ємні акумулятори коштують надто дорого й автовиробники незабаром відмовляться від далекобійних електромобілів. Але це не означає, що в електрифікації немає майбутнього – навпаки, повсюдне поширення інфраструктури зробить електричний транспорт дешевше і компактніше. Дюсманн вважає, що мислення споживачів перебудується і вони будуть вважати нормою, що електромобілі їдуть не так довго, як бензинові авто, але їх підзарядка доступна на кожному розі.
«Установка величезних акумуляторів на тисячі кілометрів, я не думаю, що ця тенденція збережеться. Пізніше вони підуть, тому що інфраструктура зарядних станцій стане щільніше, а досвід клієнтів зміниться. Сьогодні ви йдете на заправку та отримуєте паливо, і це дуже природно. З електромобілями це поки відбувається не так природно, тому ви будете повинні трохи скорегувати свою поведінку », – заявив глава Audi в ході інтерв’ю порталу Roadshow.
Цікаво, що сама Audi поки не слідує баченню свого гендиректора – останній Audi e-tron GT отримав великі габарити – 4989 мм у довжину і 1964 мм в ширину — і акумулятор місткістю 85 кВт.год, що забезпечує запас ходу в 487 кілометрів, згідно з тестами WLTP. Такий підхід Дюсманн пояснив правилами ринку — Audi прагне відповідати актуальним вимогам споживачів, але готова адаптуватися й відповідно до майбутніх змін. Нинішній законодавець моди – компанія Ілона Маска Tesla.
«Велика частина галузі починала з батарей набагато меншого розміру. А Tesla почала з величезних акумуляторів, і ми бачимо, наскільки важливий такий діапазон для наших клієнтів. Ось чому ми інвестували в більший діапазон. З цього моменту ви будете бачити розробку автомобілів відповідно до вимог, тому зараз споживачі отримають більше місця для установки великих акумуляторів ».
Audi e-tron GT — це флагманська модель компанії й ідейний наступник базової e-tron. Крім великого акумулятора, електромобіль поставляється з системою для швидкої зарядки – до 100 км можна проїхати після п’яти хвилин зарядки та поповнити батарею від 0% до 80% за 22,5 хвилини. При цьому e-tron GT розганяється від 0 до 100 км / год за 3,3 секунди й пропонує максимальну швидкість у 250 км /г внаслідок двох двигунів — переднього потужністю 238 к.с і заднього — 456 к.с.
Варто відзначити, що точка зору Дюсманна – не популярна серед конкуруючих виробників електромобілів. Частина компаній – такі як Tesla, General Motors і Mercedes – зараз працює над більш ємними акумуляторами, які ще сильніше збільшать запас ходу їх автомобілів. Інші – наприклад, китайська Nio – вдаються до нестандартних рішень і виробляють знімні акумуляторні блоки, які надаються в оренду і швидко змінюються як картриджі на спеціальних станціях.