Глава Ford назвав фактори успіху Tesla і поставив компанію Маска підлеглим у приклад

Глава Volkswagen Герберт Дісс (Herbert Diess) підтримує приятельські відносини з Ілоном Маском (Elon Musk) і при цьому не забуває нагадувати підлеглим про необхідність конкуренції із цим сильним суперником у сегменті електромобілів. Як з’ясовується, глава Ford Motor Джим Фарлі (Jim Farley) подібних зіставлень у спілкуванні зі співробітниками компанії теж не уникає.

Про це дозволяє судити текст звернення глави американського автовиробника до співробітників, на який посилається сайт Electrek. Джим Фарлі вказує на популярність Tesla Model 3 серед транспортних засобів усіх типів, а не лише електромобілів. Якщо в США ця машина вийшла на перше місце у своєму класі вже давно, то тепер вона набула цього статусу і в Європі. Компанії Ford Motor, щоб досягти успіху в конкуренції, цю обставину ніяк не можна ігнорувати, за словами Джима Фарлі.

Далі керівник американського автогіганта навів кілька основних факторів, які сприяли, на його думку, прогресу Tesla на ринку електромобілів. Насамперед пряму модель продажів керівник Ford вважає однією з головних переваг. Налаштувати електромобіль можна в кілька кліків, після чого він буде випущений і доставлений клієнту. Жодних посередників між виробником та покупцем у цьому випадку немає, і ціна угоди визначена заздалегідь. Очевидно, у цьому сенсі главу Ford дратує ситуація, коли дилери марки роблять націнки на наявні машини в сумі до $15000 за штуку.

Другою перевагою Tesla у компанії Ford вважають її досвід у створенні як тягових акумуляторів, так і інших елементів силової установки. Дослівно Фарлі згадує про «максимально ефективне використання електронів» усередині електромобілів Tesla. Батареї цієї марки глава Ford теж вважає одними з найкращих на ринку, і клієнтам компанії вони дістаються за нижчими цінами, ніж конкуренти.

Третім важливим фактором успіху Tesla голова Ford вважає простоту конструкції електромобілів першою з марок та широку уніфікацію компонентів. Саме ця простота дозволяє Tesla швидко збільшувати обсяги виробництва машин. Втім, вона породжує і недолік у вигляді обмеженого асортименту моделей. З іншого боку, це дозволяє Tesla знижувати витрати.

Зараз Ford вже виробляє електричний кросовер Mustang Mach-E, а наступного року на ринок вийде електрична версія популярного пікапа Ford F-150, який дуже популярний у себе на батьківщині. У наступні роки Ford має намір розширювати асортимент електричних кросоверів. У виробництві тягових батарей на території США компанія покладатиметься на співпрацю з корейськими компаніями — насамперед SK innovation.

 

Джерело electrek

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше