Глобальний IT-збій зачепив роботу Vodafone, Sense Bank та електронну систему «Нова пошта»

Оновлено:

Станом на 10:24 компанія «Нова пошта» відновила свою роботу, повідомили у пресслужбі.

Також, про глобальний IT-збій написав Олег Гороховський у своєму телеграм-каналі.

Зранку 19 липня українці почали масово скаржитися на роботу мобільного оператора Vodafone, також фіксувались збої у роботі електронних систем Sense Bank і «Нової пошти».

Клієнти мобільного оператора зокрема скаржились на недоступність дзвінків (виклик, по суті, просто завершується короткими гудками), тоді як мобільний інтернет працює безперешкодно. Поки у Vodafone проблему не коментували.

В Новій пошті тим часом заявили, що збій пов’язаний із деякими програмними оновленнями, а роботу відновлять найближчим часом.

Також виникли технічні проблеми із доступом до застосунку Sense Bank: зокрема не відображались продукти, картки та рахунки, а оплата послуг була недоступною.

«Цифровий банк зараз переживає незаплановану технічну перерву. Ми активно працюємо над відновленням усіх сервісів і докладаємо максимум зусиль, щоб повернути їх до ладу якнайшвидше», — сказали у пресслужбі.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Sense Bank (@sensebank.official)

Джерело itc

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше