Глобальний IT-збій зачепив роботу Vodafone, Sense Bank та електронну систему «Нова пошта»
Оновлено:
Станом на 10:24 компанія «Нова пошта» відновила свою роботу, повідомили у пресслужбі.
Також, про глобальний IT-збій написав Олег Гороховський у своєму телеграм-каналі.
Зранку 19 липня українці почали масово скаржитися на роботу мобільного оператора Vodafone, також фіксувались збої у роботі електронних систем Sense Bank і «Нової пошти».
Клієнти мобільного оператора зокрема скаржились на недоступність дзвінків (виклик, по суті, просто завершується короткими гудками), тоді як мобільний інтернет працює безперешкодно. Поки у Vodafone проблему не коментували.
В Новій пошті тим часом заявили, що збій пов’язаний із деякими програмними оновленнями, а роботу відновлять найближчим часом.
Також виникли технічні проблеми із доступом до застосунку Sense Bank: зокрема не відображались продукти, картки та рахунки, а оплата послуг була недоступною.
«Цифровий банк зараз переживає незаплановану технічну перерву. Ми активно працюємо над відновленням усіх сервісів і докладаємо максимум зусиль, щоб повернути їх до ладу якнайшвидше», — сказали у пресслужбі.
Переглянути цей допис в Instagram