Головну смугу аеропорту Бориспіль закривають щодня: навіщо це роблять
Головну смугу аеропорту Бориспіль 18L/36R із бетонним покриттям щодня закривають на 1-1,5 години для ремонту. Ця інформація показується у спеціальних повідомленнях НОТАМ для льотного складу.
Як резервна залишається стара смуга 18R/36L, побудована 50 років тому. Однак показник міцності покриття (PCN) становить 39 одиниць, тоді як в основної смуги 113.
Тому аеропорт Бориспіль на час закриття головної смуги не може приймати деякі літаки з повним завантаженням. Через це у лоукостера Wizz Air Abu Dhabi виникли хронічні затримки рейсу Київ-Абу-Дабі-Київ. Його розклад зроблено так, що за невеликого відхилення від графіка літак потрапляє у вікно, коли основна смуга закрита на ремонт.
В аеропорту Бориспіль повідомили, що на смузі 18L/36R проводять регламентні роботи – планове обслуговування деформаційних швів.
“Оскільки заливка деформаційних швів має відбуватися за відсутності опадів, роботи виконуються поетапно, щоб забезпечити безпеку польотів та безперебійну операційну діяльність в осінньо-зимовий період”, – додали в прес-службі підприємства.
На цей час Wizz Air Abu Dhabi вирішив змінити графік польотів до Борисполя, щоб не потрапляти до тимчасового вікна робіт на смузі. З 31 жовтня лоукостер зрушив приліт та виліт рейсів Київ-Абу-Дабі-Київ на 2 години пізніше.