Hurtigruten – арктичний люксовий круїзний лайнер
Дивовижне і величезне судно з обкладинки статті назване на честь відомого норвезького дослідника — Руаля Амундсена, який усе своє життя присвятив дослідженню арктичних теренів. Лайнер побудований на його батьківщині — Норвегії — круїзною компанією Hurtigruten, яка працює на морських маршрутах у приполярній зоні на півночі Норвегії – повідомляє Tokar.ua.
Отож, це — перше в історії гібридне дослідницьке судно, створене не тільки для дивакуватих розумників у білих халатах. Родзинкою проєкту є величезна туристично-розважальна складова, яка, судячи з усього, хоче певною мірою комерціалізувати проєкт. Завдяки цьому суворий побут полярних дослідників не торкнеться екіпажу, адже тут є басейни, ресторани (як генделики, так і люксові заклади), місця для прогулянок палубою та комфортабельні каюти-номери.
Окрім дизельної силової установки, Ruald Amundsen може використовувати електротягу і йти, не турбуючи білих ведмедів ревінням своїх двигунів.
На щастя, проєкт за роки розробки зі стадії концепту перетворився в повноцінний крейсер, який подолав шлях із Норвегії до Аляски через Північно-західний прохід, і перевіз на своїм «горбі» майже півтисячі осіб. Утім, досить про «начинку». Погляньмо на дивовижний інтер’єр та інші цікавинки.
Басейн — неодмінна принада будь-якого люксового готелю, комплексу чи лайнера. Як інтер’єр, так і екстер’єр витриманий у стилі скандинавського мінімалізму, зі збереженням перетинів модерного дизайну та старовинних традицій жителів приполярної зони.
Попри розкішний вигляд та повноцінний комфорт для усіх пасажирів, судно обладнане, насамперед, для науковців, а отже, конструктори та дизайнери подбали й про їхню сферу.
Ідею, концепт та напрям розробляла компанія Hurtigruten — головна морська фірма норвезького узбережжя. Маючи неабиякий досвід судноплавства, в ній почали розширювати напрям круїзних лайнерів — так і народився MS Roald Amundsen, названий на честь «Наполеона полярних країн».
Hurtigruten стала першою круїзною компанією, яка повністю відмовилася від використання одноразового пластику на борту.
Сьогодні MS Roald Amundsen бореться за право першого у світі електросудна, яке може пробити усі типи криги Арктики. У травні 2020 року судно повернеться до Ванкувера, аби згодом дійти до Аляски.
Ну а ми чекаємо Roald Amundsen у гості на теренах Чорного моря (бажано з бойовими крейсерами НАТО).?