Hyundai розпускає команду по розробці нових ДВЗ
Протягом сорока років південнокорейська компанія випускала двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ) для своїх автомобілів, але більше займатися їх розробкою не буде. Минулого року Hyundai виділила окремий бренд Ioniq для виключно електричних автомобілів, а тепер всі заводи виробника перейдуть на електричні силові установки.
Як повідомляє видання Korea Economic Daily, новий глава відділу розробок та досліджень Hyundai Пак Чун Кук підтвердив у листі, адресованому співробітникам, що розробку нових ДВЗ вирішено припинити: «Електрифікація стала неминучою. Ми досягли великих успіхів у розробці власних двигунів, але повинні змінити систему заради створення майбутніх інновацій, заснованих на досягненнях минулого».
Усього в компанії над створенням двигунів внутрішнього згоряння працювали 12 000 осіб. Тепер їх переведуть на розробку силових установок для електромобілів. Лише невелика частина колишнього колективу залишилася працювати над модифікацією наявних ДВЗ, пише Electrek.
За словами Пака, найнагальніше завдання зараз — розробка інноваційних автомобілів, здатних зайняти лідируючі позиції на ринку майбутнього. Реорганізація компанії стане важливою точкою відліку для змін у новому році, заявив керівник.
Hyundai все ще продовжує вкладати значні кошти у водневі паливні елементи. Минулого року на дорогах Швейцарії з’явилися перші у світі серійні вантажівки на водні — партію з 1600 машин закупив європейський концерн Н2. А у 2023 році компанія планує випустити лінійку екскаваторів та іншої будівельної техніки на водневих паливних елементах.
Що стосується бренду Ioniq, то його конкурентною перевагою буде, мабуть, швидкість зарядки електрокара. Як обіцяють інженери Hyundai, спочатку модульна система E-GMP, встановлена в Ioniq 5, перевершить по швидкості зарядки електрокари інших брендів, а потім наздожене бензинові автомобілі.