Ikea робить ставку на майбутнє: новий ШІ-асистент зможе замінити консультанта у магазині

Асистент, який нещодавно з’явився в GPT Store, візуалізує та презентує продукти Ikea, аби ви могли створити план покупок перед відвідуванням магазину чи замовити доставку.

В Ingka Group (найбільший власник франшизи Ikea) кажуть, що ШІ-помічник є частиною серії експериментів, які компанія проводить, аби доєднатися до «еволюції штучного інтелекту і сформувати відповідну стратегію».

Водночас Емілія Девід із The Verge, яка випробувала чатбот, зазначає, що він часто працює повільно чи надає неправильні результати — і в деяких випадках легше одразу перейти на сайт Ikea для вибору. Однак за відсутності консультанта поряд з вами в магазині, можна використати Ikea GPT для того, щоб дізнатись більше інформації про товар.

Наразі помічник доступний лише для власників ChatGPT Plus у США, але незабаром Ingka Group планує розширити доступ до інших регіонів

Раніше в Ikea вже експериментували з розумними технологіями — наприклад у 2022-му магазин запустив функцію віртуального дизайну будинку у застосунку Ikea Kreativ.

Джерело itc

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше