Ілон Маск пояснив, чому у Tesla Cybertruck має саме такий дизайн
Обсяг замовлень вже перевищив 200 тис.!
Презентований у минулу п’ятницю футуристичний пікап Tesla Cybertruck тримається серед найбільш обговорюваних тем, що не дивно, враховуючи те, якою вийшла перша легка вантажівка компанії Ілона Маска. Та й сам Ілон Маск робить все, щоб підтримувати інтерес до новинки, порційно видаючи нові подробиці. В останній сесії питань і відповідей з передплатниками в Twitter підприємець розповів, чому Tesla Cybertruck отримав саме такий незвичайний полігональний дизайн, який, як відомо, породив чимало жартів і мемів.
Власне кажучи, причина, по якій Tesla Cybertruck, всупереч трендам, отримав плоскі поверхні і гострі кути полягає, як і передбачалося, в матеріалах. Як відомо, кузов Tesla Cybertruck зроблений із надтвердої холоднокатаної нержавіючої сталі.
За словами Маска, вона в рази міцніша сучасних сплавів, які широко використовуються в автомобільній промисловості. І тому не можна просто так взяти і почати штампувати надтверду сталь, тому що вона просто зламає штампувальний прес. По суті, кузов Tesla Cybertruck – це один цілісний сталевий лист товщиною 3 мм, складений в декількох місцях. Таке собі доросле орігамі. Навіть згинання вимагає глибокого зазору на внутрішній стороні вигину. Власне, так і було зроблено прототип Tesla Cybertruck.
Reason Cybertruck is so planar is that you can’t stamp ultra-hard 30X steel, because it breaks the stamping press
— Elon Musk (@elonmusk) 24 листопада 2019 р.
Говорячи про марку сталі, у відповідь на запитання одного з користувачів, Маск уточнив, що 30X – це умовне позначення нового варіанту сталі 300-ї серії, який для підвищення міцності багаторазово піддається холодній обробці. Конкретна міцність залежить від потужності преса.
На недавній презентації Маск показував відео, на якому Cybertruck легко тягне за собою потужний пікап Ford F150, який намагається їхати в іншу сторону. В одному з твітів глава Tesla повторно виклав фрагмент.
Cybertruck pulls F-150 uphill pic.twitter.com/OfaqUkrDI3
— Elon Musk (@elonmusk) 24 листопада 2019 р.
Маск також повідомив, що Tesla Cybertruck – це остання новинка в планах виробника. Тобто, свій наступний автомобіль, який би він не був, компанія представить ще не скоро. Але в наступному році буде чимало анонсів нових технологій, причому більшість з них виявляться «несподіваними». Крім того, спілкуючись з передплатниками, Маск обмовився, що в більш далекій перспективі, можливо, з’явиться сенс випустити компактний варіант Cybertruck, а також назвав відмінною ідеєю випустити на базі Cybertruck «паркетник» (SUV) з третім рядом сидінь (на дев’ять пасажирів) або Мінівен. Нагадаємо, свого часу Маск говорив про мікроавтобус Tesla, але в підсумку передумав.
Після презентації Маск опублікував ролик з успішними внутрішніми випробуваннями надійності скла – той самий тест з металевою кулею, але вже в “лабораторних” умовах.
Franz throws steel ball at Cybertruck window right before launch. Guess we have some improvements to make before production haha. pic.twitter.com/eB0o4tlPoz
— Elon Musk (@elonmusk) 23 листопада 2019 р.
Чому ж на презентації все пішло не так? За словами Маска, удар кувалдою об двері призвів до пошкодження скла біля основи, тому сталева кулька і не відскочила. «Треба було спочатку кидати кулю, а потім бити кувалдою, що ж, наступного разу …», – віджартувався Маск в Twitter.
Втім, цей інцидент з кулею – не перешкода високому попиту, а з дизайном, які багато настільки активно висміювали в соцмережах, Маск потрапив в яблучко. Тільки вчора в СМІ писали, що за підсумками двох днів обсяг замовлень перевищив 146 тис., А зараз стало відомо про взяття планки в 200 тис. замовлень за підсумками трьох днів. Це дійсно вражає!!!
200k
— Elon Musk (@elonmusk) 25 листопада 2019 р.
Таким чином, у Tesla Cybertruck є всі шанси перевершити Tesla Model 3 за обсягом замовлень, тим більше що пікапи в США дуже популярні. За перші 24 години після початку прийому попередніх замовлень на Tesla Model 3 більше 180 тис. людей оформили замовлення, сплативши заставу в $1 тис., а на третій день кількість замовлень досягло 280 тис., А через деякий (нетривалий) час ця цифра зросла до 400 тис..