Ілон Маск заявив, що в згорілому електромобілі не був активований автопілот
Суботня подія із загорянням електромобіля Tesla Model S в Техасі викликала великий суспільний резонанс, оскільки первинні дані слідства вказують на відсутність водія за кермом в момент, що передував зіткненню з деревом. Ілон Маск (Elon Musk) від імені автовиробника вже повідомив, що даний екземпляр електромобіля НЕ БУВ оснащений функцією автопілота.
Трагедія, яка забрала життя двох американців, починає обростати все більш інтригуючими подробицями. Як зазначає Reuters, слідчі органи вже запросили у Tesla дані, які допомогли б встановити причину аварії. Дивне розсадження жертв цієї аварії в салоні підтверджується і показаннями свідків: один чоловік розташовувався на передньому пасажирському сидінні, другий на задньому дивані, а ось за кермом нікого не було. Слідство також має у своєму розпорядженні показання свідків, з яких відомо, що перед трагедією двоє приятелів обговорювали можливість пробної поїздки на електромобілі з метою знайомства з функціями автопілота. Електромобіль пізніше на пристойній швидкості вилетів з дороги на повороті, після чого загорівся від удару об дерево, обидва пасажири загинули.
Ілон Маск на своїй сторінці в Twitter заявив, що згорілий екземпляр Tesla Model S не тільки не використовував функцію автопілота в момент, що передував зіткнення, він взагалі не був нею оснащений. Власник просто не сплатив активацію функції FSD, яка зараз коштує $10 000. Глава Tesla також додав, що для роботи функції утримання машини в межах смуги на дорозі потрібні лінії розмітки, а вони на вказаній ділянці відсутні. Маск у своїх коментарях посилається на логи даних, що мають відношення до історії пересування згорілого електромобіля. Їх же у компанії має намір запросити й поліція штату.
Tesla with Autopilot engaged now approaching 10 times lower chance of accident than average vehicle https://t.co/6lGy52wVhC
— Elon Musk (@elonmusk) April 17, 2021
Не зовсім зрозуміло, як учасники цієї аварії змогли набрати пристойну швидкість без водія за кермом, хоча педаллю акселератора один з учасників трагічного експерименту міг керувати й із пасажирського місця. Впевненість жертв аварії в здатності автоматики керувати транспортним засобом теж дивує, особливо з урахуванням рівня оснащення конкретного електромобіля. Акції Tesla після одкровень Ілона Маска частково відіграли вчорашнє падіння.