Instagram «благає» користувачів перестати репостити ролики TikTok в Reels
Соцмережа Instagram, що належить Meta, розповіла про кілька змін, орієнтованих на авторів.
Усього буде три великі нововведення:
- Теги продуктів тепер доступні для всіх. Користувачі можуть помітити продукт на своєму пості.
- Автори можуть віднести себе до категорій, наприклад «Фотограф» або «Репер», і ця категорія показуватимуся щоразу, коли вас відзначають у публікації.
- Instagram починає активніше просувати оригінальний контент на платформі.
«Якщо ви створюєте щось із нуля, ви маєте отримати більше визнання, ніж ті, хто робить репости. Ми намагатимемося зробити більше, щоб цінувався оригінальний контент, особливо в порівнянні з повторно розміщеним контентом».
Глава Instagram Адама Моссері
Meta дала зрозуміти, що платформи Facebook та Instagram тепер орієнтовані на авторів, а не інструменти для спілкування з друзями. Соцмережі роблять ставку на оригінальний контент, що має спонукати авторів стати користувачами Instagram та Facebook, а не ютуберами чи тіктокерами, які хочуть розширити аудиторію за допомогою репостів своїх роликів.
Гендиректор Meta Марк Цукерберг назвав короткі відеоролики «найшвидше зростаючим форматом контенту на сьогодні». Але користувачі Reels часто бачать репости з логотипами TikTok, і один зі способів для Instagram розв’язати цю проблему – поховати такі відео низькими рейтингами. І це саме те, що, схоже, збирається зробити Моссері.
📣 New Features 📣
We’ve added new ways to tag and improved ranking:
– Product Tags
– Enhanced Tags
– Ranking for originalityCreators are so important to the future of Instagram, and we want to make sure that they are successful and get all the credit they deserve. pic.twitter.com/PP7Qa10oJr
— Adam Mosseri (@mosseri) April 20, 2022
Але як Instagram визначить, що вважати оригінальним? Моссері сказав лише, що це складно, і з часом алгоритм змінюватиметься. Ця зміна, ймовірно, стане величезною проблемою для акаунтів-агрегаторів, багато з яких є надзвичайно популярними джерелами мемів та трендів, але їх часто звинувачують у крадіжці контенту у творців.
«У міру того, як ми все більше спираємося на рекомендації, стає все більш важливим, щоб ми не переоцінювали агрегатори, оскільки це було б погано для творців і, отже, погано для Instagram у довгостроковій перспективі».
The Verge зазначає, що прагнення до оригінального контенту в соціальних продуктах Meta не є чимось новим, як і той факт, що найпопулярніші матеріали в Facebook та Instagram, як правило, є плагіатом. Платформи Meta мають найбільшу аудиторію, але у TikTok, Twitter та інших мережах частіше створюються нові меми та тренди. Якщо Instagram і Facebook хочуть стати успішними платформами для авторів, їм доведеться знайти спосіб це змінити та почати з алгоритму ранжування.