Instagram запозичує у YouTube нелюбиму багатьма функцію

Реклама — найбільше джерело прибутку Meta, тож компанія планує зробити її ще більш нав’язливою в Instagram.

Згідно з дописами в соцмережах, користувачі Instagram почали помічати в застосунку новий тип реклами, який, подібно до YouTube, не можна пропустити одразу — доводиться переглядати кілька секунд ролика, перш ніж перейти до звичайного контенту.

В дописі на Reddit користувачі уточнили, що якщо клацнути на піктограму інформації поряд з рекламою, з’явиться повідомлення:

«Ви бачите рекламну паузу. Це новий спосіб перегляду реклами в Instagram. Іноді вам може знадобитися переглянути оголошення, перш ніж продовжити перегляд».

У коментарі TechCrunch представник Meta зазначив, що компанія регулярно «тестує формати, які можуть принести користь рекламодавцям», і «надасть оновлення», якщо ці тести призведуть до «будь-яких офіційних змін продукту».

Приклад нових «рекламних пауз» в Instagram

Але в Meta не уточнили, чи проводять тести по всьому світу, і чи стосуються вони окремо Reels та Stories.

Нагадаємо, що раніше в Європі Meta запропонувала платну підписку, яка дозволить за гроші позбавитися від великої кількості реклами на її платформах.

Джерело itc

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше