Канада допоможе розвитку американської електромобільної промисловості постачанням мінералів
Toyota Motor дуже консервативно налаштована, якщо мова йде про експансію електромобілів. Американська влада теж усвідомлює, що без достатніх обсягів сировини та компонентів налагодити складання електромобілів в країні в необхідних кількостях не вдасться, тому за мінералами для випуску тягових батарей вони збираються звернутися до північного сусіда.
Як зазначає Reuters з посиланням на обізнані джерела, вчора Міністерство торгівлі США провело закриту віртуальну нараду, на якій обговорювалося питання використання сировинної бази Канади для розвитку виробництва тягових акумуляторів в регіоні. Про надання урядових субсидій мова поки не йде, але постачання певного переліку мінералів та компонентів для електромобілів вже не обкладаються митом при імпорті в США.
Гірничодобувна галузь формує 5% валового внутрішнього продукту Канади, тоді як в США її частка не перевищує 0,9%. Попри всі зусилля щодо забезпечення захисту навколишнього середовища при видобутку корисних для виробництва акумуляторів мінералів, подібна діяльність на території США викликала б занепокоєння екологів, тому звернення до канадських постачальників має на меті ще й захист «рідної природи». Є і певний логістичний нюанс: літієві акумулятори не так безпечно транспортувати на тривалі відстані, тому підприємства по їх виробництву повинні розташовуватися по близькості від автоскладальних ліній. Південні канадські провінції Онтаріо та Квебек оптимально підходять з цієї точки зору для поставок акумуляторів в штати Мічиган та Огайо на півночі країни.
Запасів мінералів в США, які будуть затребувані при різкому збільшенні обсягів виробництва електромобілів, може не вистачити для забезпечення домашньої промисловості, тому Канада повинна стати надійним постачальником як сировини, так і готових компонентів. Перші особи обох держав вже ведуть переговори на цьому напрямку, а американські компанії збільшили інвестиції в гірничодобувну галузь Канади.