Канада має намір заборонити продаж нових машин з ДВЗ до 2035 року
Норвегію можна вважати локальним феноменом з точки зору відмови від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. У цій країні, яка має зони з не найтеплішим кліматом, вже зараз продається більше електромобілів, ніж нових авто з ДВЗ, а до середини десятиліття продажі останніх будуть заборонені. Канада на цьому шляху має намір затриматися до 2035 року.
Великобританія збирається заборонити продаж нових машин з ДВЗ до 2030 року, Франція залишить їм право бути присутніми на ринку до 2040 року. Канада вважається північною країною з великою територією та низькою щільністю населення, а тому повинна дотримуватися розумної політики в переході на використання електромобілів. Досі на користь відмови від нової техніки з ДВЗ висловлювалася лише провінція Квебек, яка назвала 2035 рік як цільовий рубіж.
Як пояснює Electrek, тепер ця дата обрана як віха відмови від продажів нових авто з ДВЗ на загальнонаціональному рівні. Канадський уряд вимагає, щоб з 2035 року всі нові легкові машини, які продаються в країні та транспорт для пасажирських перевезень володіли нульовим вуглецевим слідом. По суті, це означає, що після 2035 року в Канаді будуть дозволені до продажу тільки акумуляторні електромобілі та транспортні засоби з водневими паливними комірками. Останні, до речі, в умовах холодного клімату та великих відстаней можуть виявитися навіть більш цікавою альтернативою, але зажадають істотних вкладень в інфраструктуру. Поки заходи підтримки покупців електромобілів в Канаді обмежуються знижкою в $5000 при покупці машин на електротязі вартістю до $55 000.