Командир Ан-225 Мрія розповів, чому лайнер-гігант здув паркан у Великобританії
Найбільший літак у світі Ан-225 Мрія здув паркан на аеродромі Брайз Нортон у Великобританії через особливості прогріву двигунів. Про це на своєму youtube-каналі розповів командир екіпажу лайнера-гіганта Дмитро Антонов.
«На літаку перед зльотом проводиться прогрів двигунів. Щоразу перед вильотом гріємося 6 хвилин. 2 хвилини на режимі польотного малого газу, 2 хвилини на режимі 0,45, та 2 хвилини на режимі 0,7. Це така особливість двигунів Д-18», — пояснив шеф-пілот Мрії.
За його словами, оскільки прогрівання двигунів відбувається на досить великому режимі, це призводить до появи солідного реактивного струменя.
«І коли ми в Брайз Нортоні вивели на 0,7 номіналу і випустили закрилки 35 градусів — стався той момент, коли той паркан почав валитися», — зазначив Дмитро Антонов.
Льотчик поскаржився, що необхідність тривалого прогріву досить серйозно заважає для нормальних польотів, оскільки це блокує смугу на кілька хвилин для зльотів та посадок інших літаків. В результаті якщо на аеродромі спостерігається інтенсивний трафік, то Мрію перед випуском на смугу тримають тривалий час на рульовій доріжці, щоб дати можливість приземлитися іншим авіалайнерам.
У своєму відео Антонов також поділився Лайфхаком для аеропортів про те, як уникнути пошкодження парканів при зльоті Мрії: «Не грітися ми не можемо. У нас така процедура. Іноді аеропорти, знаючи, що ми робимо тривалий прогрів, просять проїхати вперед по смузі 500-700 футів. Ми це можемо зробити. Але тут попереджень не було, тому ми грілися в тому місці, де стояли. Тому парканчик трішечки завалився».
Як виглядає прогрів двигунів з кабіни пілотів та в який момент почав завалюватися паркан в аеропорту у Великобританії можна побачити на відео в шапці до статті.
Цей випадок стався 24 червня 2021 року на базі Королівських ВПС Великобританії у Брайз Нортоні. Сюди Мрія привезла з Пакистану військові вертольоти.