Компанія Facebook оновлює логотип
Новий логотип для материнської компанії має на меті показати користувачам, що компанія Facebook – це не тільки соцмережа.
Компанія Facebook Inc. показала новий логотип. Facebook просить своїх дизайнерів «погратися зі шрифтами» і обирає класику — стриманий шрифт без зайвого пафосу. На логотипі просто написано «Facebook», але з використанням м’яких кольорових градієнтів та трошки тоншого за попередній шрифту. Різні кольори для різних дочірніх компаній:
- синій для соцмережі
- зелений – для WhatsApp
- рожевий – для Instagram
Не зважаючи на далеко неідеальну репутацію, компанія не соромиться і не намагається приховати своє ім’я, яке начеб-то може заплямувати репутацію інших їхніх продуктів. Починаючи з червня підпис «від Facebook» з’явився у всіх сервісах.
Впродовж найближчих тижнів він оновиться всюди, враховуючи новий веб-сайт компанії та маркетингові матеріали. Тобто, замість традиційного синього — оновлений логотип з кольоровою персоналізацією під кожну компанію.
Facebook Inc. – не тільки соцмережа
Сам бренд був закладений соцмережею Facebook. І це не дивно, бо ця платформа фактично стала поштовхом до заснування компанії влітку 2004 року (а соцмережа була створена у лютому того ж року). Зараз це: Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal, Calibra тощо.
У компанії завжди використовували логотип соцмережі для представлення її в цілому. Але з моменту заснування пройшло 15 років і організація, вважає за потрібне відрізнятись від соціальної мережі, на основі якої будувалася.
За словами Антоніо Лусіо, директора з маркетингу, люди повинні знати, які компанії виробляють продукцію та при цьому візуально відрізняти соцмережу та саму компанію.
Зміна бренду — це спосіб кращої комунікації між нашою структурою власності та людьми і підприємствам, які використовують наші послуги для встановлення зв’язків, обміну, створення спільнот та збільшення своєї аудиторії.
Засновники розглядали варіант зміни назви компанії, але проголосували проти. Тому, що це могло виглядати наче Facebook хоче сховатися від проблем за оновленням свого бренду. А це не так. Натомість ребрендинг — це спроба асоціювати бренд з іншими компаніями (як Instagram та WhatsApp). Бо усі знають, що соцмережа Facebook належить компанії Facebook Inc. А от з іншими дочірніми компаніями така асоціація відсутня. Тільки є один фінансовий мінус — податок на бренд («brand tax»). Це результат додаткових витрат підприємств-гігантів на рекламу свого бренду та розповсюдження своєї продукції. Але це не торкається користувачів, бо сервісами можна користуватись безкоштовно.