Конкуренція з YouTube загострюється: TikTok тестує можливість додавання 30-хвилинних роликів
Компанія TikTok тестує можливість для користувачів завантажувати 30-хвилинні відео, що свідчить про значний відхід від формату коротких роликів, які зробили платформу популярною.
Консультант із соціальних мереж Метт Наварра помітив нову опцію в бета-версії застосунку для iOS у Великій Британії. За його словами, деякі користувачі бачать функцію і в бета-версії TikTok для Android.
Спочатку TikTok здобув популярність завдяки 15-секундним відео. Поступово цей ліміт збільшився до 10 хвилин. Якщо 30-хвилинні ролики стануть постійною функцією, це значно посилить конкуренцію з YouTube.
Межа між TikTok та YouTube розмивається
Раніше ці дві платформи чітко розмежовувалися: TikTok здебільшого використовувався для коротких відео, YouTube — для довгих. Автори своєю чергою розміщували свої ролики на обох сервісах, щоб охопити якомога більше різних глядачів.
Однак останнім часом межа між платформами розмивається. TikTok регулярно збільшує ліміти тривалості роликів, а YouTube випустив свою відповідь у вигляді Shorts.
Новий ліміт дасть творцям ще більше часу, щоб ділитися рецептами, уроками, освітнім контентом та скетчами. Крім того, в авторів контенту з’явиться можливість завантажувати цілі епізоди серіалів.
Минулого року стримінговий сервіс Peacock розмістив на TikTok першу серію нового сезону шоу Killing It. Однак через обмеження платформи його розбили на п’ять частин.
Тепер з новою функцією мережі на кшталт Peacock зможуть розміщувати повні серії в рамках промокампанії, щоб залучити глядачів.