Користувачі витратили на додатки та ігри рекордні $111 мільярдів за 2020 рік
Аналітична компанія Sensor Tower опублікувала звіт про користувальницькі витрати в мобільних додатках за 2020 рік. Згідно з даними, витрати користувачів зросли на 30,2% та досягли $111 млрд. Це новий рекорд для мобільного ринку.
Найприбутковішим магазином став App Store, де витрати зросли на 30,3%. Сумарно користувачі витратили в ньому $72,3 мільярда (у 2019 сума склала $55,5 мільярда). Витрати в Google Play виросли на 30%, досягнувши $38,6 мільярда (у 2019 сума склала $29,7 мільярда). Сумарна кількість встановлень на обох платформах перевищило 143 мільярди.
Найприбутковішим став ринок мобільних ігор. Він встановив новий рекорд, досягнувши позначки в $79,5 мільярда (зростання склало 26% в порівнянні з 2019 роком). Частка iOS склала $47,6 мільярда, а найприбутковішою грою платформи стала Honor of Kings ($2,5 мільярда). Власники Android витратили на мобільні відеоігри $32 мільярди, а лідером став проєкт Coin Master ($799 мільйони).
Аналітики відзначили, що зазначені суми не враховують місцеві податки, витрати на рекламу, повернення та інші витрати. Повний звіт можна знайти на сторінці компанії.