Козак, булава і борщ у смартфоні. Українські емодзі відправили на розгляд у Кремнієву долину
Діджитал-агентство Hexagon Agency створило українські емодзі. Це козак, булава, рушник, тризуб, вишиванка, борщ і дуля. Розробники відправили їх на розгляд Unicode Emoji Subcommittee. Таким чином, вони можуть з’явитися в смартфонах.
В агентстві назвали емодзі реакцією на соціокультурні зміни.
«Уявіть, що зустрічаєте когось у чаті рушником або відправляєте булаву, щоб виразити підтримку колективного рішення».
Ілюстратором став Ян Захаров.
Свої емодзі Hexagon Agency запропонувало на розгляд Unicode Emoji Subcommittee. Це означає, що вони, зокрема, можуть стати доступними для користувачів iOS та Android.
«Ці маленькі піктограми стали більш інклюзивними й презентують важливі для багатьох образи: ми бачили прапор-веселку, вагітних чоловіків, шкіру різних кольорів, релігійні символи etc. Розуміючи роль війни, її вплив і реакції на неї, можемо припустити, що місце для чогось українського, окрім прапора, є й у наступній версії emoji».
Чи схвалять в Unicode українські емодзі, стане відомо в жовтні 2022 року.
- Hexagon Agency – українське діджитал-агентство, засноване у 2014 році, яке спеціалізується на веброзробці та UX/UI-дизайні.
- Unicode Emoji Subcommittee – група ентузіастів і некомерційна організація з Кремнієвої долини, які багато років збирають ідеї для емодзі з різних джерел і реалізовують їх на всіх платформах.
- У 2017-му році в офіційному Twitter-акаунті України з’явилася пропозиція до Apple та Google додати емодзі борщу в стандартний пакет.