Китайські електромобільні батареї без кобальту втрачають до 70% заряду на морозі

Як відомо, Tesla та інші виробники електромобілів, прагнуть піти від нікель-кобальтово-марганцевих літієвих акумуляторів. Це, як мінімум, стосується машин для масового ринку. Замість них в Tesla китайської збірки та багато інших електромобілів китайських компаній встановлюються літій-залізо-фосфатні батареї, які дешевші й надійніші, але мають менший запас ходу. З приходом холодів з’ясувалося, що ці акумулятори ще й дуже швидко втрачають свій заряд.

В останні тижні, повідомляє сайт китайської автомобільної промисловості, жителі північних районів країни стали скаржитися на істотне зниження запасу ходу нових електромобілів. Так, житель міста Цзіньчен в провінції Шаньсі повідомив, що його новий електромобіль BYD Han (з підтримкою 5G на ОС HarmonyOS) замість заявлених компанією 605 км на повному заряді акумуляторів проїхав всього 230 км.

І це не поодинокий випадок, хоча він поки самий неприємний. Інші власники цієї ж новітньої моделі з чотирьох північних міст Китаю — Шицзячжуан, Ганьсу, Шеньян та Далянь — також повідомили про зниження пробігу до 260-340 км замість заявлених за методикою NEDC 605 км. Компанія BYD поки ніяк не відреагувала на скарги, але, очевидно, у міру поширення електромобілів жителі північних міст будуть все частіше і частіше скаржитися на зниження дальності пробігу в зимових умовах експлуатації.

Схожа ситуація сталася з Tesla Model 3 китайського виробництва, яка також використовує замість кобальтових літій-залізо-фосфатні батареї. За даними ресурсу Shanghai Securities News, власник з Пекіна скаржився, що реальний запас ходу тільки що купленої ним вітчизняної Model 3 становив лише близько 200 км. Це майже половина офіційного діапазону NEDC в 468 км, заявленого Tesla.

Джерело cnTechPost

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше