Китайський автовиробник NIO розпочав виробництво електроавтомобілів із запасом ходу в 1000 км та виходить на ринок Данії
Китайський виробник електромобілів NIO нещодавно поділився зображеннями прототипів перевірки виробничої лінії свого майбутнього седана ET5, який нещодавно був випущений на його заводі в Хефеї. ET5 з’явиться цієї осені, починаючи з Китаю, хоча в кінцевому підсумку він повинен з’явитися і на інших ринках. Одним з таких ринків може бути Данія, яка є однією з кількох нових країн, в яких NIO має намір продавати свої електромобілі, починаючи з 2022 року.
ET5 EV — це другий седан від NIO після ET7, який щойно відкрився для китайських замовлень у січні. ET5 був офіційно представлений у грудні минулого року під час щорічного заходу автовиробника NIO Day.
За словами NIO з того часу, ET5 був розроблений з урахуванням автономного водіння, починаючи з його силуету, заснованого на ET7, а також інтегруючи датчики автономного водіння в лінії кузова.
ET5 від NIO може розганятися від 0 до 100 км/год (0-62 миль/год) за 4,3 секунди, а його запас ходу CLTC становить 550+ км (342 милі) з акумулятором стандартного діапазону 75 кВт-год, 700 км (435 миль) зі 100 кВт акумулятором Long Range, і понад 1000 км (620 миль) з акумулятором Ultra-long Range на 150 кВт·год.
На додаток до презентації ET5 та його специфікацій на презентації NIO, автовиробник поділився новинами щодо глобального розширення. NIO вперше вийшов на європейський ринок у 2021 році, починаючи з Норвегії зі своїм позашляховиком ES8. Пізніше компанія поділилася новиною про те, що вона також виходить на німецький ринок, і обидві країни в кінцевому підсумку побачать ET7, коли розпочнуться поставки.
Крім того, NIO поділився планами увійти у 25 країн і регіонів до 2025 року, виявивши додаткові наміри продавати електромобілі в Нідерландах, Швеції та Данії вже у 2022 році.
NIO перебуває на останніх приготуваннях на шляху до виробництва ET5 і готується до продажу в Данії пізніше цього року.
Автовиробник також поділився новинами про прогрес виробництва ET5 на своїй сторінці у Weibo, а також двома зображеннями електромобілів на їх конвеєрі. За словами китайського автовиробника, виробництво ET5 «розвивається впорядковано».
Наразі ми знаємо, що NIO ET5 планується доставити клієнтам у Китаї у вересні, але доставка на європейські ринки наразі залишається менш зрозумілою. Оскільки ET7 підтверджено для Норвегії та Німеччини, було б сенс, щоб менший, більш доступний ET5 наслідував його приклад, але це ще не підтверджено.
Говорячи про європейські ринки, NIO незабаром продаватиме свої електромобілі в Данії, незалежно від того, включатиме він ET5 чи ні. Згідно з нещодавнім випуском новин від De Danske Bilimportører, також відомої як The Danish Car Importers Association, NIO офіційно став членом. Асоціація представляє всіх автовиробників, чиї транспортні засоби та відповідні технології закуповуються в Данії.
Новий вступ NIO як члена є ще одним свідченням її розширення на данський ринок пізніше цього року. Які моделі електромобілів прибудуть до Данії, Швеції та Нідерландів, NIO поки не розкриває, але автовиробник вживає необхідних заходів для досягнення своїх цілей розширення по всій Європі.