Китай представив “кутовий пістолет”: дозволяє стріляти з укриття, не наражаючи себе на небезпеку
У Китаї показали «кутовий пістолет», тобто зброю якою можна вести вогонь з-за рогу будівлі не наражаючи на небезпеку військового.
Китай розробив три види зброї подібного типу: HD-66, CF-06 та CS/LW9. У цих системах переважно використовується пістолет QSZ-92, хоча у LW9 також використовуються пістолети NP22/34.
CS/LW9 був розроблений Китайським науково-дослідним інститутом артилерійської промисловості у спробі створити систему, аналогічну ізраїльській Cornershot.
HD-66 розроблений для ведення бойових дій у міських умовах та антитерористичних операцій. Пістолет дозволяє військовим ефективно вести вогонь з укриття, не наражаючи себе на небезпеку.
HD-66, оснащений можливістю встановлення різних аксесуарів, таких як камери, інфрачервоні лазери, ліхтарики, глушники та гумові кулі, він забезпечує гарну універсальність.
Головний дизайнер цієї зброї Цин Шансенг наполягав на тому, що HD-66 є місцевою розробкою, яка відрізняється від оригінального ізраїльського CornerShot, хоча він натхненний його концепцією. У цій зброї переважно використовується пістолет QSZ-92, що відображає поєднання інновацій та адаптованості до сучасного китайського арсеналу.
CF-06, також розроблений компаніями Chongqing Changfeng Machinery Co Ltd та Shanghai Sea Shield Technologies Company, є ще одним досягненням у галузі китайських кутової зброї. Як і HD-66, він використовує пістолет QSZ-92 як основну зброю, але відрізняється можливостями налаштування та додатковими модулями.
CS/LW9 відрізняється своєю конструкцією: рукояткою внизу, що дозволяє повертати зброю ліворуч або праворуч. Хоча він може використовувати пістолет QSZ-92, на відміну від аналогів, він також здатний використовувати пістолети NP22/34 і CS/LW9.
Система CornerShot, створена підполковником Армії оборони Ізраїлю Амосом Голаном, увійшла до історії кутової зброї. Це дозволяє користувачам бачити та стріляти з укриття, не наражаючи себе на небезпеку. Однак китайські технології включають елементи доповненої реальності.