Китайські автовиробники обігнали Tesla в Європі за продажами електрокарів

Європейський ринок електромобілів переживає історичні зміни. За даними JATO Dynamics, китайські виробники вперше обійшли Tesla за обсягами продажів електрокарів у Європі. Це відбувається на тлі загального зростання попиту на електромобілі та значного послаблення позицій американського виробника.
Детальний аналіз європейського ринку електромобілів
За даними аналітичної компанії JATO Dynamics, китайські виробники електромобілів досягли визначного успіху на європейському ринку, вперше перевершивши Tesla за обсягами продажів у лютому 2024 року.
Аналіз ринку показує, що китайські бренди зареєстрували 19 800 нових електромобілів, тоді як Tesla лише 15 700 одиниць. Особливо вражаючим є той факт, що частка Tesla на ринку впала до історичного мінімуму в 9.6% – найнижчого показника за останні п’ять років.
Серед китайських брендів найбільшого успіху досягли BYD та Polestar, продемонструвавши зростання на 94% та 84% відповідно. Також варто відзначити успішний вихід на ринок таких виробників як Xpeng, що реалізував понад 1000 автомобілів, та Leapmotor з майже 900 проданими одиницями.
На тлі загального спаду європейського авторинку на 3% (966 271 нових автомобілів), сегмент електромобілів продовжує демонструвати потужне зростання. У лютому було зареєстровано рекордних 164 148 електрокарів, що на 26% більше порівняно з минулим роком.
Volkswagen Group зберігає лідерство на європейському ринку з часткою 25.8%, а серед виробників електромобілів демонструє найбільше зростання продажів BEV на рівні 108%. Renault Group також показала вражаючі результати, збільшивши продажі на 12% завдяки успіху нових моделей Symbioz та Renault 5, а їхні продажі електромобілів зросли на 96%.
Серед окремих моделей лідером залишається Dacia Sandero, за нею слідують Citroen C3 та Renault Clio, останній показав зростання продажів на 22%. Volkswagen Tiguan продемонстрував найбільший приріст у топ-10 з показником 43%.
Зміна лідера на європейському ринку електромобілів свідчить про зростаючий вплив китайських виробників та посилення конкуренції в галузі. Це може призвести до більшої доступності електрокарів та прискорення електромобільної революції в Європі.