LinkedIn запустила біржу фріланс-послуг Service Marketplace
Професійна соцмережа LinkedIn, яка належить Microsoft, добре підходить для підбору персоналу або оголошень про вакансії. Але тепер платформа додала ще одну нову корисну функцію – біржу фрілансерів Service Marketplace.
LinkedIn запустила Service Marketplace паралельно із деякими іншими важливими оновленнями платформи, демонструючи здатність адаптуватися до нових тенденцій на ринку праці. Перші відомості про Service Marketplace з’явилися в лютому цього року, коли було запущено тестування. У тестуванні взяли участь 2 млн американців із загальної кількості 800 млн користувачів по всьому світу. Зараз функція доступна всім користувачам LinkedIn — необхідні налаштування доступні на сторінці профілю.
Поява Service Marketplace є важливим моментом історії LinkedIn під крилом Microsoft. Тільки за останній квартал софтверний гігант зміг залучити на ресурс 25 млн. користувачів. Компанія вже давно будує так званий економічний граф. Ідея проєкту полягає в тому, що за наявності інформації про професійні відносини фахівців краще зрозуміти механізми світової економіки. Наміри також очевидні: Microsoft прагне забезпечити більш міцну основу для свого бізнесу, і в першу чергу для найму. Плюс платні передплати для кадровиків. За рік підтверджений набір співробітників зріс на 160%, доходи від реклами збільшилися на 61%.
На цей час Service Marketplace має обмежену функціональність у порівнянні зі спеціалізованими сервісами. Немає можливості вказувати розміри гонорарів за послуги та виставляти рахунки. Клієнти можуть залишати відгуки про надані їм послуги, а виконавці поки що не можуть відповідати на ці відгуки. При цьому самі виконавці не мають змоги шукати замовлення – система лише дозволяє клієнтам знаходити працівників. Поки доступні 250 категорій для замовлень, у перспективі їх кількість буде збільшено до 500. Під час пошуку виконавця у тій чи іншій категорії список виконавців ранжується за критеріями професійних та особистих зв’язків працівників та замовників.
Всі ці обмеження, як заявляють розробники, було зроблено на користь замовників — щоб їм не довелося відбиватися від лавини пропозицій. У майбутньому ці можливості можуть бути переглянуті, оскільки необхідно враховувати й інтереси виконавців, які на традиційних біржах страждають від непрозорості ставок за виконану роботу та часто стають об’єктами шантажу у спробах отримати високу оцінку.