Маркетплейс TikTok може запрацювати в Україні слідом за США
Цього тижня у США відбувся офіційний запуск маркетплейса TikTok. Компанія ByteDance, що володіє відеоплатформою, монетизує її всіма можливими способами.
У додатку TikTok з’явилися кілька нових функцій, пов’язаних з інтернет-шопінгом. ByteDance розраховує повторити успіх китайського інтернет-рітейлера Shein. Автори відеоконтенту можуть прив’язувати публіковані на платформі відеоролики до конкретних товарів у магазині. Аудиторія TikTok у США оцінюється в 150 млн осіб. Усі вони є потенційними покупцями.
Сервіс покупок TikTok інтегрований з популярними платформами на кшталт Salesforce, Shopify тощо. Його тестування в США було розпочато китайською компанією в листопаді минулого року. На поточний момент він доступний користувачам відеоплатформи з Таїланду, Сінгапуру, Філіппін, Малайзії та Великої Британії. Не виключено, що незабаром маркетплейс TikTok буде запущено в країнах Європи, зокрема в Україні.