Масові моделі електромобілів виявляться дешевше аналогів з ДВЗ вже до 2025 року
Галузеві аналітики позитивно оцінили прагнення Volkswagen перевести до 2030 року на електротягу половину машин, пропонованих на світовому ринку. На думку деяких експертів, падіння цін на тягові батареї вже до 2025 року дозволить домогтися паритету цін з машинами на ДВЗ, а надалі останні будуть ставати тільки дорожче.
За даними UBS, зараз версія Volkswagen Golf з двигуном внутрішнього згоряння обходиться виробнику на $ 5000 дешевше, ніж подібні за габаритами електромобілі. Вже до 2025 року вони можуть порівнятися за собівартістю виробництва. Компанія Tesla в цьому відношенні має перевагу, оскільки виробляє і закуповує батареї в великих кількостях. Кожна батарея, на думку експертів UBS, обходиться їй дешевше на одну або дві тисячі доларів США, ніж конкурентам.
Аналітики Ark Innovation взагалі схиляються до ідеї, що до 2025 року седани масових марок в електричному виконанні будуть дешевше на тисячі доларів, ніж порівнянні за габаритами машини з ДВЗ. Обсяги продажів електромобілів до того моменту будуть рости на 82% в рік. До 2040 року багато автовиробників просто відмовлятимуться від випуску масових моделей з ДВЗ на ринках зі зростаючою економікою, відразу пропонуючи електромобілі.