McDonald’s відкриє мережу «космічних» мініресторанів

Мережа McDonald’s на початку наступного року відкриє низку мініресторанів під новим брендом. Деякі деталі цього проєкту наприкінці минулого тижня розкрили разом зі звітом про прибутки за другий квартал, пише CNBC. Редакція MC.today переповідає подробиці.

Поки відомо, що CosMc’s – це «невеликий» формат, який працюватиме на «обмеженій географії». Він матиме всі класичні атрибути McDonald’s, проте його вирізнятиме унікальна індивідуальність, за словами гендиректора компанії Кріса Кемпчінскі.

Новий бренд назвали на честь маскота (талісмана) мережі на ім’я CosMc, відомого на зламі 1980–1990-х років. Це схожий на НЛО об’єкт із тогочасної реклами, який прилетів до Макдональдленду з космосу з торговою місією.

За припущеннями, компанія вирішила повернути CosMc після успішного «відродження» ще одного маскота Grimace. У червні в ресторанах, розташованих у США, з’явилось меню Grimace Birthday Meal, візитівкою якого вважають молочний коктейль яскравого фіолетового кольору. Новинка швидко стала популярною в соцмережах та допомогла збільшити відвідуваність ресторанів і продажі в США.

Це не перша спроба McDonald’s вийти за межі основного бізнесу. Наприкінці 1990-х компанія придбала мережу піцерій Donatos Pizza та бургерних Boston Market, що спеціалізується переважно на стравах із курки, а також частку в компанії Chipotle Mexican Grill, яка пропонує традиційну мексиканську кухню. Втім, згодом McDonald’s відмовилась від усіх трьох проєктів.

Джерело cnbc

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше