Mercedes-Benz став найціннішим автомобільним брендом світу, Tesla – на другому місці

Mercedes-Benz повернув собі позицію найціннішого автомобільного бренду у світі. Про це повідомляє УкрАвтопром із посиланням на звіт Brand Finance.

Вартість бренду зросла на 1%, до $59,4 млрд. Mercedes-Benz не лише зберіг свій преміальний статус, але й покращив операційні та фінансові показники.

Компанія Tesla опинилася на другому місці в рейтингу 2024 року – її вартість зменшилася на 12%, до $58,3 млрд. Третю позицію зберіг за собою японський бренд Toyota – його вартість цього року оцінили в $52,7 млрд.

До ТОП-10 найцінніших автомобільних брендів 2024 року також потрапили: Porsche, BMW, Volkswagen, Honda, Hyundai, Ford та Audi.

Титул найсильнішого автомобільного бренду у світі залишився за виробником розкішних спортивних автомобілів Ferrari.

Водночас Bosch цього року став найціннішим і найсильнішим брендом автокомпонентів.

Джерело mezha.media

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше