Mercedes приєднається до стандарту зарядки Tesla для автомобілів у Північній Америці
Ще один європейський автовиробник вирішив використовувати технологію зарядки від Tesla. Mercedes-Benz підтвердив, що він впровадить Північноамериканський стандарт зарядки (NACS) на нових електромобілях для Північної Америки, починаючи з 2025 року. Водії зможуть користуватися мережею Supercharger від Tesla завдяки адаптеру CCS-to-NACS, який з’явиться у 2024 році, пише Engadget.
Це не вплине на плани Mercedes щодо розгортання власної мережі швидкої зарядки, яка запускається цієї осені, як стверджує компанія. Виробник планує побудувати понад 400 “зарядних станцій” в Північній Америці до 2030 року, в яких буде доступно загалом 2,500 зарядних пристроїв. Перші установки тепер будуть включати і CCS, і NACS роз’єми, і будуть відкритими для електромобілів не тільки Mercedes.
Керівництво компанії чітко визначило причини цього кроку. Ця експансія забезпечує водіям “швидку, зручну та надійну” зарядку, яка поліпшує загальний досвід використання електромобілів, говорить голова ради директорів Mercedes Ола Келленіус (Ola Källenius). Підтримка Supercharger дає доступ до багато більшої кількості точок зарядки (понад 12 000 Supercharger), що збільшує ймовірність, що ви купите EQB або EQS, якщо знаєте, що можете подорожувати через країну, мінімізуючи час зарядки.
Mercedes стає першим німецьким автовиробником, який прийняв NACS, і третьою європейською маркою після Volvo та його суббренду Polestar. Volkswagen розглядає можливість переходу, але поки що не зобов’язався до цієї ідеї, окрім додавання NACS до зарядних станцій Electrify America. У США компанії, такі як Ford, GM та Rivian, підтримали технологію Tesla. Асоціація мобільності SAE розробляє стандартизовану версію вилки, яка може допомогти іншим виробникам використовувати цей формат.
Цей перехід не буде глобальним, і орієнтація Mercedes на преміальний сегмент обмежить його охоплення порівняно з більш доступними марками, такими як Ford та GM. Однак перехід на NACS збільшує тиск на VW та інших конкурентів, які все ще використовують CCS у Північній Америці. Вони ризикують залишитися з менш поширеною вилкою для електромобілів, що може ускладнити довгі поїздки та, як наслідок, знизити продажі автомобілів.