Meta почала тестувати рекламні інструменти на основі ШІ

Материнська компанія Facebook – Meta – почала тестування рекламних інструментів на основі штучного інтелекту, який може створювати такий контент, як фонові зображення і варіації написаного тексту.

Про це повідомляє Reuters.

Вибраній групі рекламодавців буде запропоновано поекспериментувати з інструментами на «майданчику для тестування», який компанія називає AI Sandbox.

Керівники відмовилися уточнити, скільки рекламодавців матимуть доступ до цього простору, зазначивши лише, що група є невеликою.

За їхніми словами, Meta планує надати доступ більшій кількості рекламодавців у липні та інтегрувати деякі функції в рекламні продукти загального призначення пізніше цього року.

Це оголошення знаменує собою перший крок власника Facebook та Instagram до розгортання продуктів, які використовують технологію генеративного штучного інтелекту, що обробляє величезні масиви набутих даних для створення нового контенту, такого як проза, мистецтво та програмний код.

Раніше стало відомо, що Google планує додати у свій пошуковик видачу відео з TikTok, пости в соціальних мережах і відповіді чатбота на основі штучного інтелекту.

Джерело reuters

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше