monobank запускає mono-еквайринг — власну платформу інтернет-еквайрингу на базі QR
Вихід monobank на ринок еквайрингу анонсував співзасновник популярного платіжного застосунку Олег Гороховський у своєму Telegram-каналі. Одночасно на офіційному сайті з’явилась сторінка з описом нової послуги та можливістю подачі попередньої заявки на підключення.
Щоб приймати оплату по карті або за допомогою платіжних систем, потрібно під’єднати еквайринг. Він буває двох видів: торговий і через інтернет. Торговий еквайринг — це приймання оплат за допомогою платіжного термінала. Інтернет-еквайринг — приймання оплат через сайт. Термінал для інтернет-еквайрингу не потрібен — все відбувається електронно.
Судячи з опису продукту на офіційному сайті, monobank розробляє саме систему інтернет-еквайрингу для проведення платежів. Інакше кажучи, monobank готує конкурента LiqPay, WayForPay та іншим.
Що відомо про інтернет-еквайринг monobank
- mono-еквайринг (саме так платформу називає Олег Гороховський) працює на базі технології QR та підійде як для онлайн-продавців, так і для класичної роздрібної торгівлі.
- Оплата буде відбуватись простим наведенням камери мобільного пристрою на QR-код, який можна буде наліпити на касу й окремо кожен товар (як в онлайні, так і офлайні).
- Тариф — 1,8%. Також mono-еквайринг дозволить уникнути орендних платежів та заміни рулонів з чеками.
Конкретна дата запуску mono-еквайрингу поки не повідомляється, але Гороховський підтвердив, що відразу після релізу з’явиться сервіс «buy now pay later», схожий на відомий Klarna. Це альтернатива звичним кредитам. Сервіс дозволяє купувати в борг та оплачувати декількома способами — чотирма рівними частинами (при оформленні покупки, а потім кожні два тижні) або через 30 днів після покупки.
На момент написання новини на mono-еквайринг вже зібрано понад 1344 заявок.
monobank стартував як картковий продукт фінтех-компанії Fintech Band та «Універсал-Банку». Першу заснували в січні 2017 року колишні топменеджери «ПриватБанку» Олег Гороховський, Дмитро Дубілет і Михайло Рогальський. Проєкт використовує для роботи банківську ліцензію Universal Bank, що входить до групи ТАС та належить українському бізнесмену Сергію Тігіпку. Проте останнім часом monobank, який у серпні подолав позначку у 4 мільйони клієнтів, активно розвивається та розширяється, пропонуючи все більше послуг для бізнесу — на початку місяця він купив платформу для роботи з відгуками відвідувачів Expirenza, щоб посилити власний сервіс швидкого розрахунку в кафе та ресторанах за допомогою сканування QR-коду.