Monobank зіткнувся з викликами: спочатку перевантаження через збій у “Київстар”, потім – DDoS-атака
В мережі «Київстар» вранці 12 грудня стався масштабний збій, внаслідок якого тисячі абонентів компанії залишились без зв’язку. Співзасновник monobank Олег Гороховський сьогодні розповів, що це негативно вплинуло також на роботу одного із сервісів необанку. Йдеться про eSIM від mono – через надмірний попит послуга тимчасово недоступна.
Користувачі послуг мобільного оператора «Київстар» вранці 12 грудня активно повідомляли про збій у роботі мережі – відсутність покриття та підключення до інтернету. Без зв’язку залишилися тисячі абонентів, зокрема в Києві, Івано-Франківській, Одеській та Дніпропетровській областях.
За кілька годин співзасновник monobank Олег Гороховський побажав «Київстар» якомога швидше подолати кризу та нагадав підписникам про можливість за 10 секунд оформити eSIM в mono – це мобільний номер без фізичної SIM-картки. Та вже незабаром йому довелося відредагувати свій допис в Telegram.
«Написав про наш eSIM, але дарма. Сервіс уже вклали. Тепер усе довго. Величезна черга. Бажаю “Київстар” скоріше подолати цю кризу», – оновив повідомлення бізнесмен.
Нагадаємо, сервіс eSIM дозволяє користуватися одночасно кількома номерами, перемикатися між ними за потреби, встановлювати віртуальний номер на інших гаджетах тощо. Також однією з переваг називають те, що у випадку втрати смартфона зловмисник не зможе привласнити SIM-картку.
А невдовзі Олег Гороховський повідомив про DDoS атаку на сам Monobank.
«Масована DDoS атака на моно. Об’єкт атаки: точки входу на Amazon (Банки, сайт).
Все під контролем.»