Минулого тижня акції Google підскочили на 10% через хмарні технології, рекламу та надію на штучний інтелект
Акції Alphabet підскочили на 10% минулого тижня після того, як компанія представила звіт за другий квартал, який показав зростання, попри складні умови рекламного ринку.
Ціна акцій материнської компанії Google досягла $132.58 до закриття ринку в п’ятницю, що є найвищим показником за більш ніж рік.
Google протягом року зіткнулась зі значною кількістю проблем щодо стану свого основного пошукового бізнесу, пов’язаних зі слабкістю ринку цифрової реклами та довгостроковою перспективою втрати трафіку на користь чатботів на основі штучного інтелекту.
Однак, у звіті за другий квартал, представленому в середу, компанія показала, що у неї є багато способів досягти успіху, попри ці дуже реальні виклики. Зокрема, прибуток зріс на 7% до $74.6 мільярдів з $69.7 мільярдів за аналогічний період минулого року.
Інтернет-реклама, яка була складним ринком протягом останнього року, залишається повільною через економічні занепокоєння та корпоративне скорочення витрат. Рекламний дохід Google зріс лише на 3,3% порівняно з минулим роком, але це поліпшення порівняно з першим кварталом, коли рекламний дохід впав. І це сталося після того, як Snap у своєму звіті за другий квартал опублікував розчаровуючий прогноз, що викликало падіння акцій майже на 20%.
Дохід від YouTube та Cloud Google також показав зростання, попри конкуренцію.
“Зростання доходів випередило зростання витрат вперше за довгий час,” – написали аналітики Bernstein у своєму коментарі після звіту про прибутки.
Підйом акцій Google також відбувся, попри те, що головний фінансовий директор Alphabet Ruth Porat, яка керувала скороченням витрат в компанії, оголосила, що вона залишає цю посаду після восьми років, щоб зайняти новостворену посаду президента та головного інвестиційного директора.
Прибуток від пошуку, який становить більшість бізнесу Google по рекламі, також показав стабільне зростання протягом кварталу. Це стало полегшенням для інвесторів, деякі з яких стурбовані, що традиційні користувачі перейдуть на використання генеративних AI чатботів від OpenAI та Microsoft, основного інвестора стартапу, для своїх онлайн-запитів.
“Ми вважаємо, що це добре сприяє ширшому онлайн-рекламному середовищу,” – написали аналітики Citi у своєму коментарі щодо доходів Google. “Однак, ми не вважаємо, що це перспективне середовище, натомість ми віддаємо перевагу тим платформам, які інвестували в нові продукти та послуги.”