На скільки вистачить заряду Tesla Model X та Tesla Model Y для обігріву взимку
Нещодавно через хуртовини на трасі в штаті Вірджинія, США протягом цілої доби спостерігалися великі пробки, а деякі ЗМІ стверджували, що вони викликані розрядженими електромобілями. У зв’язку з цим деякі блогери провели власні експерименти, які заперечують цю інформацію.
Блогер повідомив, що у цій пробці він отримав інформацію від двох власників електромобілів, які зазначили, що ніяк не постраждали у пробці. Одна з власників Tesla сказала, що вона застрягла на 16 годин, коли вона мала 74%, а коли вона повернулася додому, заряд знизився лише до 61%.
Власник Nissan LEAF сказав, що його автомобіль 2012 випуску був заблокований приблизно на 6 годин, при цьому він використав функцію обігріву сидінь, але втратив лише 15% ємності акумулятора, коли повернувся додому.
Щоб змоделювати ситуацію в пробці, блогер використовував Tesla Model X 2020 і Tesla Model Y 2021 для проведення експериментів при температурі близько -9 °С. Model Y має кондиціонер із тепловим насосом, а заряд батареї на початку експерименти становив 91%. Model X має традиційний нагрівач, який є більш енергоємним, при цьому стартовий заряд акумулятора склав 90%.
Блогер встановив температуру нагрівання салону обох автомобілів до 21 °С. Через 12 годин заряд Model Y впав з 91% до 58%, автомобіль витратив близько 26,5 кВт•год енергії. Витрати становили 4,24 долара. Для Model X рівень заряду знизився з 90 до 47%, а витрати на електроенергію становили 6,88 долара.
Блогер зазначив, що за повної зарядки, навіть за умов великого скупчення людей і машин, Model Y може підтримувати температуру всередині салону 21 °С щонайменше 36 годин, тоді як Model X може підтримувати її протягом 28 годин.