Найбільша авіакомпанія Німеччини втратила престижне звання
Найбільша німецька авіакомпанія Lufthansa втратила престижне звання 5* в оцінці сервісу.
Його Lufthansa отримала у 2017 році від британської консалтингової агенції Skytrax, яка оцінює сервіс авіакомпаній по всьому світу. Німецький авіаперевізник був єдиним у Європі, який мав найвищу оцінку сервісу.
Щоб підняти свій рейтинг з 4 до 5*, Lufthansa кілька років розвивала флот, оновлювала салони літаків, що вже літають, вводила нові цифрові сервіси, відкривала нові бізнес-зали, покращувала сервіс на землі та в повітрі.
Skytrax знизив рейтинг німецької авіакомпанії з 5 до 4* через загальне зниження сервісу як на коротких, так і на далеких рейсах. Найвища оцінка 5* залишилася лише у першого класу, який Lufthansa пропонує на маршрутах великої дальності.
Після отримання найвищої оцінки 2017 року німецький авіаперевізник значно скоротив безкоштовний сервіс в економ-класі. Наприклад, на далеких рейсах із найдешевших квитків економ-класу прибрали багаж. На коротких рейсах в економ-класі пасажирів залишили без безкоштовного харчування та напоїв.
У 2022 році чергове нововведення Lufthansa в економ-класі на рейсах середньої дальності ще більше наблизило її сервіс до лоукостерів. З 21 червня авіакомпанія надає пасажирам з квитками за найнижчим тарифом Economy Light місця в автоматичному режимі.
Таким чином, пасажира можуть спеціально посадити біля туалету або незручне крісло, щоб стимулювати його поміняти місце. Послуга зі зміни місця коштує 25 євро. Раніше усі пасажири економ-класу могли безкоштовно обрати місце під час онлайн-реєстрації.