Найбільший у світі літак через півтора року після знищення (фото)

Фахівці державного підприємства «Антонов» знімають деталі, що збереглися, з найбільшого літака у світі Ан-225 Мрія. Ці запчастини можуть допомогти у будівництві нової версії авіалайнера, якщо таке рішення буде прийнято.

Мрія, яка існувала в єдиному екземплярі, була знищена в аеропорту Гостомель під час російського вторгнення в Україну в лютому 2022 року.

Наші колеги з видання «Аеровокзал» поділилися ексклюзивними кадрами, як Мрія виглядає зараз — 1,5 роки після того, як літак був пошкоджений настільки, що його відновлення стало неможливим.

Хоча з Ан-225 демонтували крило та хвостове оперення, у силуеті фюзеляжу все ще вгадуються контури найбільшого у світі літака.

Фото: Ігор Лесів, aerovokzal.net

Найбільше під час бойових дій постраждала носова частина авіалайнера. Пожежа знищила кабіну пілотів з усім обладнанням, носову секцію фюзеляжу, двигун, шасі та частину крила.


Хвостове оперення, яке збереглося, може допомогти в будівництві нового Ан-225, а ось двигуни з літака вже в роботі кілька місяців.

Мрія оснащена шістьма двигунами Д-18Т. Такі ж двигуни використовують транспортні літаки Ан-124 Руслан із флоту ДП «Антонов».

Навесні 2023 року заступник гендиректора ДП «Антонов» Максим Саноцький розповів журналістам, що підприємство змогло відремонтувати три із шести двигунів Мрії. Два з них поставили як запасні частини на Ан-124.

Наявність запасних двигунів для Русланів надважливе зараз, щоб повітряні суда довго не простоювали на технічному обслуговуванні. Зараз українські Ан-124 заробляють кошти для держави та допомагають перевозити оборонне озброєння для потреб України.

Джерело avianews

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше