Найшвидший у світі електричний автомобіль розганяється до сотні за 1,5 секунди (фото)
До першої «сотні» Ararkis Sandstorm буде розганятися за півтори секунди.
Невідома компанія випустить електрогіперкар із розгоном до ста за 1,5 секунди. Дводверка Ararkis Sandstorm отримає двомоторну силову установку з батареєю ємністю 115 кіловат-годин і через звукові профілі запропонує новий спосіб персоналізації автомобіля. Тираж гіперкара складе 20 екземплярів. Ціна – від двох мільйонів доларів.
Фірма Ararkis Automobili (судячи з усього, це спотворена назва планети із всесвіту Дюни – Арракіс), зареєстрована в лондонському Ковент-Гардені, пообіцяла випустити найшвидший дорожній електричний гіперкар у світі. Купе Sandstorm зможе прискорюватися до “сотні” за 1,5 секунди (як McMurtry Spéirling) і досягати “максималки” 300 кілометрів на годину. Правда, поки автомобіль існує тільки на рендерах, і є всі підстави вважати, що його спіткає доля Spyros Chaos.
Заснував Ararkis бізнесмен південноафриканського походження Прівен Редді, на рахунку якого запуск кількох IT-стартапів та компанії EON Aerospace – розробника надзвукових пасажирських авіалайнерів. Досвіду в автомобілебудуванні Редді немає, і з офіційних повідомлень Ararkis незрозуміло, хто збиратиме Sandstorm, з яких комплектуючих і на якому етапі знаходиться весь проект.
В основі Sandstorm – шасі з вуглепластику та алюмінію. Силова установка двомоторна, тяга на колеса йде через одноступінчастий редуктор. Літій-іонна батарея електрокара оснащена рідинним охолодженням і має ємність 115 кіловат-годин. Від швидкісних терміналів її зарядка з 0 до 80 відсотків займає 30 хвилин, повна від побутової розетки — 13 годин. Очікуваний запас ходу – до 500 кілометрів.
Для гіперкара заявлені оббиті алькантарою крісла з магнієвого сплаву та вуглеволокна, мультимедіа з великим дисплеєм, аудіосистема Bose, можливість вибору звукового профілю автомобіля (звуки повідомлень, звук руху тощо), а також підтримка всіх сучасних стандартів зв’язку. Крім того, первісток Ararkis отримає кілька їздових режимів, чотири подушки безпеки, круїз-контроль та систему кругового огляду. У конструкції обіцяють застосувати велику частку вторинної сировини – від алюмінію до пластику. А пізніше Ararkis публікуватиме дані про шкідливі викиди і вуглецевий слід.