“Нова пошта” відновила кур’єрську доставку та забір товару
Компанія залишила довоєнний тариф на кур’єрську доставку.
Одна з найбільших українських логістичних компаній “Нова Пошта” відновила кур’єрську доставку та забір товару.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
“Відтепер можна викликати кур’єра на забір вашого товару у зручне для вас місце, а ваші клієнти зможуть отримати замовлення там, де зручно для них: у відділення, у поштомат або на адресу“,- йдеться в повідомленні.
Граничний час оформлення заявки на виклик кур’єра індивідуальний для кожного населеного пункту. Актуальний графік забору можна переглянути на сайті компанії.
Зазначається, що тариф на кур’єрську доставку залишається таким, як і раніше: плюс 30 гривень до тарифу доставки у відділення (для посилок до 30 кг).
“Кур’єрська доставка працюватиме щоденно, без вихідних, але на одну годину менше, ніж відділення“,- йдеться у повідомленні.
У компанії наголосили, що кур’єрська доставка не працюватиме в комендантську годину; під час оголошення повітряної тривоги кур’єри будуть зупинятися та заходити у безпечне укриття; час доставки може зміщуватися на добу-дві залежно від ситуації з безпекою у регіоні.