Новий акумулятор для електромобілів заряджається всього за 10 хв
А запас ходу більше 700 км на одній повній зарядці
З покращенням загальних характеристик акумуляторів електромобілів (EV) галузь досягла великих успіхів у досягненні більшого запасу ходу для електромобілів. Проте занепокоєння з приводу швидкої зарядки, як і раніше, є основним фактором, який зупиняє споживачів від масового переходу на електромобілі.
Зосередивши увагу на самій природі електрохімії, CATL продовжує свої інновації в галузі матеріалів, електрохімії та структури системи, досягаючи надшвидкої зарядки, високої щільності енергії та водночас високого рівня безпеки.
Китайський виробник акумуляторів заявляє, що нова батарея зі швидкою зарядкою може забезпечити 400 км пробігу з 10-хвилинною зарядкою та запас ходу понад 700 км на одній повній зарядці. Очікується, що акумулятор відкриє еру надшвидкої зарядки електромобілів.
CATL стверджує, що це перша у світі батарея LFP, що підтримує заряджання 4C. Для цього Shenxing використовує технологію суперелектронного мережевого катода та повністю нанокристалізований катодний матеріал LFP для створення суперелектронної мережі. Це полегшує вилучення іонів літію та швидку реакцію на сигнали заряджання.
Технологія «Швидке іонне кільце» використовується для зміни властивостей поверхні графіту, що збільшує інтеркаляційні канали і скорочує відстань інтеркаляції для іонів літію, створюючи швидкісну магістраль для провідності струму. Крім того, нова формула надпровідного електроліту ефективно знижує в’язкість електроліту, що призводить до покращення провідності.
Крім надшвидкої зарядки 4C, Shenxing також забезпечує великий запас ходу, швидку зарядку в широкому діапазоні температур і високий рівень безпеки за рахунок структурних інновацій та використання інтелектуальних алгоритмів.
Компанія заявляє, що акумулятор може заряджатися від 0 до 80% за 10 хвилин за кімнатної температури. Тим часом CATL використовує технологію контролю температури осередків на системних платформах, щоб забезпечити швидке нагрівання осередків до оптимального діапазону робочих температур. Це забезпечує зарядку від 0 до 80% всього за 30 хвилин при температурі до -10°C та безкомпромісне прискорення від 0 до 100 км/год за низьких температур.