Новий електрокар з інноваційною безлітієвою натрієвою батареєю надійде у продаж вже у січні
JAC Motors, китайський автовиробник, що входить до складу концерну Volkswagen, має намір випустити перший серійний електромобіль (EV) з натрій-іонним акумулятором без літію під своїм новим брендом Yiwei. Хоча технологія натрій-іонних акумуляторів має меншу щільність за літій-іонні, у них нижча вартість, кращі можливості виробництва й експлуатаційні характеристики в холодну погоду. Продажі хетчбека JAC Yiwei EV почнуться в січні.
Yiwei — новий бренд для JAC, створений у 2023 році. Volkswagen має 75% частку в JAC (і управлінський контроль над нею) і володіє 50% материнської компанії JAC, Anhui Jianghuai Automobile Group Holdings (JAG). Уряд Китаю володіє другою половиною, що створює одну з найдивніших пар в автомобільній індустрії, передає Engadget.
JAC Motors, китайський автовиробник, що входить до складу концерну Volkswagen, має намір випустити перший серійний електромобіль (EV) з натрій-іонним акумулятором під своїм новим брендом Yiwei. Хоча технологія натрій-іонних акумуляторів має меншу щільність (і є менш розвиненою), ніж літій-іонних, їхня нижча вартість, більша кількість поставок і чудові експлуатаційні характеристики в холодну погоду можуть допомогти прискорити масове впровадження електромобілів. CarNewsChina повідомляє, що поставки хетчбека JAC Yiwei EV почнуться в січні. Yiwei – новий бренд для JAC у 2023 році. Volkswagen має 75-відсоткову частку в JAC (і управлінський контроль над нею) і володіє 50 відсотками материнської компанії JAC, Anhui Jianghuai Automobile Group Holdings (JAG). Уряд Китаю володіє другою половиною JAG, що створює одну з найдивніших пар в автомобільній індустрії.
Yiwei EV, схоже, є ребрендинговою версією хетчбека Sehol E10X (на фото вище), анонсованого на початку цього року. Sehol має заявлений запас ходу 252 км, ємність 25 кВт*год, елемент HiNa NaCR32140 зі щільністю енергії 120 Вт*год/кг.
У квітні на автосалоні в Шанхаї JAC представив окремий електромобіль під назвою Yiwei 3. Ця модель вийшла на ринок у червні з батареєю LFP (літій-залізофосфатна), пообіцявши, що натрій-іонний варіант буде представлений пізніше.
Новий електромобіль Yiwei EV використовуватиме циліндричні натрій-іонні елементи від HiNA Battery. JAC збирає батареї в модульну стільникову структуру UE (Unitized Encapsulation), подібну до CTP (cell-to-pack) від CATL та Blade від BYD. Така структура забезпечує більшу стабільність і продуктивність.