Перейменування Volkswagen в Voltswagen виявилося першоквітневим жартом
Volkswagen не планує змінювати назву свого американського підрозділу Volkswagen of America на новий бренд Voltswagen. Як виявилося, прес-реліз, що з’явився на короткий час на сайті американського підрозділу автовиробника, був усього лише маркетинговим прийомом, спрямованим на просування нової моделі електромобіля.
Слід зазначити, що в компанії твориться повний безлад. Представник Volkswagen в США Марк Гілліс (Mark Gillies) повідомив у вівторок, що ця заява була жартом до Дня дурня, святкується 1 квітня, хоча ще в понеділок він наполягав на тому, що прес-реліз був офіційним, втім, як і зміна бренду.
«Volkswagen of America не змінюватиме назву на Voltswagen. Перейменування було задумано як оголошення в дусі Дня дурня, що підкреслює вихід повністю електричного позашляховика ID.4 і свідчить про нашу прихильність забезпеченню електричної мобільності для всіх », – пояснив Гілліс.
Навмисний випуск фейкового прес-релізу, що вкрай незвично для великої публічної компанії, відбувся на тлі вжитих Voltswagen зусиль з відновлення свого іміджу, неабияк похитнувся після скандалу у 2015 році. Дізельгейт, або спроба обдурити громадськість і регулюючі органи за допомогою спотворення результатів тестів дизельних транспортних засобів на викиди, серйозно вдарила по репутації Volkswagen. Також він позначився на її бюджеті, оскільки довелося витратити приблизно 30 млрд євро на виплати ошуканим покупцям, а також на врегулювання судових позовів.
До 2025 року Volkswagen має намір інвестувати 16 млрд євро в електрифікацію та цифровізацію автомобілів, що випускаються. Компанія раніше повідомила про плани продати до 2025 року понад мільйон електромобілів по всьому світу.